Uznana przez krytyków produkcja Adult Swim “Rick and Morty” podbija świat popkultury. Z końcem listopada miała premierę ekskluzywna, globalna kolekcja kapsułowa z motywami serialu, która trafiła do oferty sklepów Foot Locker. To efekt współpracy działu licencyjnego Cartoon Network z włoską marką odzieży sportowej Diadora.
Linia Diadora X Rick and Morty pojawiła się w wybranych sklepach Foot Locker na całym świecie już 19 listopada jako element corocznej kampanii ‘Week of Greatness’.
Kolekcja zawiera kurtkę dresową w stylu retro, bluzę z kapturem, t-shirt i dwa modele obuwia sportowego. Każdy z oferowanych egzemplarzy przedstawia kultowe twarze głównych bohaterów serialu, a wykorzystana paleta kolorów odzwierciedla ubrania, noszone przez postacie. Ten subtelny szczegół jest ukłonem w stronę najbardziej oddanych fanów produkcji.
„Rick and Morty” to półgodzinny, animowany serial komediowy nadawany na kanale Adult Swim.
Opowiada o socjopatycznym, genialnym naukowcu, który wciąga swojego nieśmiałego z natury wnuczka w szalenie niebezpieczne przygody w całym kosmosie. Rick Sanchez mieszka z córką Beth, jej mężem Jerrym oraz dziećmi – Summer i Mortym. Bohater nieustannie zabiera całą czwórkę w międzygalaktyczne podróże.
Twórcami serialu oraz producentami wykonawczymi są Dan Harmon (Community) i Roiland.
źródło: informacje prasowe