Wydawnictwo Techland zostało polskim partnerem niezależnego studia Cyan i wprowadzi na rynek najnowszą produkcję legendarnych twórców gry Myst – Obduction. Intrygująca gra przygodowa pojawi się 5 sierpnia w dostępnym jedynie w Polsce wydaniu pudełkowym i otrzyma kinową lokalizację.

Screenshot_00

Obduction to najnowszy projekt amerykańskiego studia, założonego przez braci Randa i Robyna Millerów. Największymi hitami firmy są kultowe przygodówki – Myst i Riven. Obduction jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze na całym świecie.


"Myst i Riven, które ukazały się kolejno w 1993 i 1997 roku sprzedały się łącznie w 12 milionach egzemplarzy, co czyni je najlepiej sprzedającymi się grami poprzedniego millenium. Mistrzowie gatunku, powracający do swych korzeni przy Obduction, to wielka atrakcja, której nie może przegapić żaden gracz" – mówi Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland.

Historia w Obduction rozpoczyna się w momencie, gdy gracz zostaje uprowadzony przez nieznaną mu siłę i trafia do tajemniczego świata. Bohater gry, aby poznać jego naturę, będzie musiał rozwiązać szereg zagadek oraz sprostać licznym wyzwaniom. Świat produkcji z jednej strony może pochwalić się fantastycznymi krajobrazami i niesamowitą, nieziemską architekturą, z drugiej – jest niezwykle realistyczny i przede wszystkim wciągający. 

Obduction zostało sfinansowane na Kickstarterze, gdzie ponad 22 tysiące graczy wpłaciło na realizację projektu ponad 1,3 miliona dolarów. Poniżej możecie zobaczyć pierwszy, polski zwiastun nadchodzącej gry.


Pudełkowa edycja Obduction, z kinową lokalizacją, pojawi się na rynku 5 sierpnia w sugerowanej cenie 69,90 zł.

źródło: informacje prasowe