Obduction – pudełkowa edycja gry zadebiutuje w Polsce 5 sierpnia

Wydawnictwo Techland zostało polskim partnerem niezależnego studia Cyan i wprowadzi na rynek najnowszą produkcję legendarnych twórców gry Myst – Obduction. Intrygująca gra przygodowa pojawi się 5 sierpnia w dostępnym jedynie w Polsce wydaniu pudełkowym i otrzyma kinową lokalizację.

Screenshot_00

Obduction to najnowszy projekt amerykańskiego studia, założonego przez braci Randa i Robyna Millerów. Największymi hitami firmy są kultowe przygodówki – Myst i Riven. Obduction jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze na całym świecie.


"Myst i Riven, które ukazały się kolejno w 1993 i 1997 roku sprzedały się łącznie w 12 milionach egzemplarzy, co czyni je najlepiej sprzedającymi się grami poprzedniego millenium. Mistrzowie gatunku, powracający do swych korzeni przy Obduction, to wielka atrakcja, której nie może przegapić żaden gracz" – mówi Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland.

Historia w Obduction rozpoczyna się w momencie, gdy gracz zostaje uprowadzony przez nieznaną mu siłę i trafia do tajemniczego świata. Bohater gry, aby poznać jego naturę, będzie musiał rozwiązać szereg zagadek oraz sprostać licznym wyzwaniom. Świat produkcji z jednej strony może pochwalić się fantastycznymi krajobrazami i niesamowitą, nieziemską architekturą, z drugiej – jest niezwykle realistyczny i przede wszystkim wciągający. 

Obduction zostało sfinansowane na Kickstarterze, gdzie ponad 22 tysiące graczy wpłaciło na realizację projektu ponad 1,3 miliona dolarów. Poniżej możecie zobaczyć pierwszy, polski zwiastun nadchodzącej gry.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=hyvc29H_Zzs]


Pudełkowa edycja Obduction, z kinową lokalizacją, pojawi się na rynku 5 sierpnia w sugerowanej cenie 69,90 zł.

źródło: informacje prasowe