Międzynarodowa firma growa MY.GAMES ogłosiła nowy plan prowizji dla twórców decydujących się na dystrybucję swoich tytułów za pośrednictwem platformy MY.GAMES Store. Nowa opcja oferuje podział przychodów w wysokości 90/10, przy czym 90% przychodów trafia do dewelopera, a 10% do platformy. Nowy podział przychodów dotyczy wszystkich zakupów dokonanych w ramach własnych kampanii reklamowych dewelopera.

Aby zakwalifikować się do zwiększonego przychodu, twórcy muszą najpierw wygenerować możliwy do śledzenia link poprzez „Konto Twórcy” w sklepie MY.GAMES. Link można następnie wykorzystać w dowolnych kampaniach reklamowych na platformach, takich jak Facebook, Google, kanałach streamingowych i blogach. Zakupy, które są następnie dokonywane za pomocą linku, automatycznie zapewniają 90% przychodów dewelopera.

Za pośrednictwem „Konta Twórcy” deweloperzy mogą również monitorować wszystkie ważne parametry dla swojej gry, w tym współczynniki klikalności, rejestracje, płacących użytkowników i liczbę powracających użytkowników. Dzięki tym danym deweloper może zmaksymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych, a także uzyskać dostęp do wyższego podziału przychodów.

 

W tym miesiącu przypada rocznica MY.GAMES. Chcemy świętować fantastyczny pierwszy rok, dzieląc się naszym sukcesem z naszymi twórcami.”- powiedział Rodion Kotelnikov, szef sklepu MY.GAMES. „Zwiększymy udział w przychodach dla wszystkich zespołów, które chcą promować swoje gry na naszej platformie. Dostarczone przez nas metadane zapewnią im wyraźny dowód ruchu generowanego przez ich strategie marketingowe. ”

Sklep MY.GAMES został uruchomiony w wersji beta w grudniu 2019 roku, stając się platformą dla wszystkich tytułów MY.GAMES, w tym niezwykle popularnej serii Conqueror’s Blade oraz Warface. Sklep stale się rozwija, oferując ponad 150 tytułów od ponad 50 studiów i wydawców. Od czasu debiutu liczba zarejestrowanych użytkowników stale rośnie, zwiększając się trzykrotnie w pierwszym kwartale 2020 roku.

Oprócz nowej prowizji za ruch generowany przez deweloperów, MY.GAMES Store oferuje standardowy podział przychodów 70/30 dla zysków generowanych przez platformę. Przychody te są inwestowane w dalszy rozwój platformy i przyciąganie nowych użytkowników poprzez zróżnicowane działania.

Włożyliśmy całe serce i duszę w opracowanie inteligentnego podejścia do publikowania treści w sklepie MY.GAMES Store, aby stać się najlepszą platformą zarówno dla twórców, jak i graczy na całym świecie.” – powiedział Vasily Maguryan, CEO MY.GAMES. „Chociaż MY.GAMES ma rok, nasz zespół istnieje na rynku gier od ponad 13 lat. W tym czasie współpracowaliśmy z setkami różnych firm i deweloperów. To bogate doświadczenie było dla nas niezbędne przy podejmowaniu decyzji, jak powinien wyglądać sklep MY.GAMES, jeśli ma stać się jedną z najbardziej konkurencyjnych platform na rynku.”

O MY.GAMES

MY.GAMES to międzynarodowa marka gamingowa i wiodąca wschodnioeuropejska firma zajmująca się rozrywką online. MY.GAMES składa się z 11 biur regionalnych w Rosji, Europie i Stanach Zjednoczonych, ponad 1800 pracowników i 13 studiów rozwojowych. MY.GAMES tworzy tytuły na komputery PC, konsole i urządzenia mobilne. Firma prowadzi ponad 60 projektów, z ponad 150 tytułami w swoim portfolio, w tym War Robots, Hustle Castle, Left to Survive, Skyforge, Legend: Legacy of the Dragons i Allods Online.

Oferta MY.GAMES obejmuje znane tytuły, takie jak Warface, ArcheAge, Perfect World, Revelation Online, Conqueror’s Blade, Lost Ark i inne. Ponad 652 milionów graczy zarejestrowało się w tytułach MY.GAMES. Firma rozwija również własne media, obsługuje platformę MY.GAMES Store, posiada dedykowany dział inwestycyjny (MRGV), obsługuje gry oraz usługi e-sportowe i wiele więcej.

Źródło: Informacja prasowa